Tuesday, November 9, 2010

Nenek..nenek..


Assalamualaikum and a very good afternoon semua..
This will be my post 'bout my prince aqiel the manja boy. Seriously, memang manja budak tuh..
Makcik yang jaga dia pon memang dah sedia maklum manjakan dia, bini aku pon menambahkan lagi kemanjaan dia..so jadilah aqiel begitu hebat aura kemanjaan dia.. Ape dia nak musti dapat..kalau tak mengamuk. Bila mengamuk,peh..nauzubillah..
Tapi thank god jugak makcik tuh manjakan dia dari seksa anak aku tuh..better macam nih..syukur alhamdulilah.memang aku puji ar makcik yang jaga anak aku tuh.nama dia aku panggil cik Ita. Umah dia kat BBU..so pepagi on the way ke menara ansar, bini aku singgah ke BBU antar diorg..Dari Diena lagi dia dah jaga anak aku sampai lah aqiel la nih..Jaga anak aku maaacam cucu dia sendiri. So anak2 aku panggil makcik nih nenek.Laki dia diorang panggil wan.So disebabkan dah selalu panggil nenek..nenek..si aqiel nih dah terbiasa dengan panggilan neneknya..sampai bini aku pon dipanggilnya nenek.. Hangin je bini aku..muahaha..kalau nak susu je , nanti aqiel dengan selamba neneknya cakap "nenek..nenek..nak yuyu"..hahahah..takpe ar yang..nenek pon nenek ar..u bole jd nenek paling muda kat jb nih..hahahaha

note:yg dalam pic tuh gambar aqiel bersama nenek ori and nenek muda dia.

0 comments: