Thursday, November 11, 2010

Diena and Dora

Assalamualaikum and a very good evening semua..
Itu ari ada citer pasal iiiton fav si budak manja tu kan? kali ni aku nak citer plak pasal Diena and Dora. Sape Dora tuh?korang semua tak kenal? ish..ish.. untuk makluman semua Dora tuh bukan makcik yang dok segamat tuh..dan bukan jugak makcik yang jual nasi lemak kat larkin perdana tuh..yg tuh Nora.makcik Nora..dan bukan juga snack yg ada gambar doraemon tuh..yg tu Tora..(terigt tagline dia..tora datang lagi...hehehe)

Haa..Dora nih kartun fav si Diena. Itu budak mulut pot pet maaanyak suka tgk itu Dora.Gila punya suka...so si dora ni ada sidekick dia..a monkey names Boots..sebab monyet nih pakai kasut boot merah yg besar..so disebabkan anak aku Diena si mulut pot pet nih dah suka aku pon terikut sama melayan kegemaran dia..sampai aku pon dah kenal karakter2 dalam siri dora nih..ada tico si tupai, ada bagpack, ada maps, ada swiper the fox, ada pulak spin off siri nih..diego lak...sepupu si Dora nih..side kick dia baby jaguar..hahaha..tgk kan aku ckp aku dah expert pasal Dora nih..kalau amek Phd pasal bende alah nih musti dah dpt dah..Phd in Dora.hahaha menarik tuh..
So nak citer kat korg, asal jumpa je merchandise/ aper2 barang yg ada gambar dora, or engrave dora, or ada rupa dora musti dia nak..dah Diena nak, takkan tak belikan..tak sampai ati ar tgk dia minta belikan... sambil buat mata kuyu ala2 si puss dlm citer shrek tuh..so belikan..
sekarang nih dah ada baju dora, hand bag dora, jam dora, plate dora, spoon and fork dora, water bottle dora,toys dora,dvd dora, ntah segala macam dora ar..
So kalau in future korang nampak aper2 barang dora calling2 aku k..and in future jugak kalau korang nampak aku cat kete aku or rumah aku kaler pink..korang paham2 jer lah..bukan jiwaku udah menjadi lembut..mungkin juga kerana itu dora dan budak mulut pot pet yang memaksa aku..dora..dora.. diena..diena.





Note: (i). first 3 pic tuh ada pic si Diena, Dora and Tora. Gambar makcik Nora tak dpt amek ar..dia malu muka dia masuk internet..
(ii)gambar bwh tu plak nak tunjuk Diena kalau sesekali beraksesori lengkap dora.
(iii) Incek, Nickelodeon, sila bagi upah utk promosi hebat si Dora yg aku lakukan nih..hehe

0 comments: